١٣٩٩/١١/١۶

تقویت عضلات دست

آموزش حرکات تقویت کننده عضلات دست  

 

 

تمرینات ورزشی روزانه را با کششهای ملایم( مدت زمان: 5  تا 10 دقیقه)شروع کنید، سپس حرکات جنبشی ( مثل در جا زدن ، پروانه ، طناب زدن و...10 دقیقه) ،  و تمرینات با کش ورزشی 

 

حین انجام حرکات به آستانه درد نرسید تعداد حرکات  را با توجه به توان جسمانی خود انتخاب کنید. تعداد حرکات و مکث در حرکات برای دو سمت چپ و راست مساوی باشد. به تدریج و با تقویت عضلات  تعداد حرکات را افزایش دهید. از شتابزدگی در حین انجام حرکات اجتناب کنید.

                      

دانش آموزان در صورت داشتن عارضه جسمانی خاص یا سابقه ی شکستگی یا آسیب به مفصل، قبل از انجام هر حرکت ورزشی با پزشک معالج خود  مشورت کنند.

 

قسمت اول

 

قسمت دوم

نظرات